Açma gözlerini, uyu.
Beni düşüneceksen uyu.
Gözlerinde, kör bir kuyuda kayboldum.
Görme beni böyle
Uyu.
Uyanma
Saban bensiz doğacaksa, uyu.
Uyanacaksan da yansın kirpiklerin bana her baktığında.
Ben uyurken gözlerinin dipsiz kuyusunda.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
uyurken....................
Açma gözlerini, uyu.
Beni düşüneceksen uyu.
Gözlerinde, kör bir kuyuda kayboldum.
Görme beni böyle
Uyu.
Uyanma
Saban bensiz doğacaksa, uyu.
Uyanacaksan da yansın kirpiklerin bana her baktığında.
Ben uyurken gözlerinin dipsiz kuyusunda.