Kainata Selam
Zamanın Ötesinden
Sessizliğin Çığlığından
Fırtınanın Islığından
Gecenin Karanlığından
Hayatının Bilinmezliğinden
İyi Ve Kötünün Ötesinden
İsyan Ve Başkaldırnın Masumiyetinden
Tüm Evrene Selam Olsun.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Kainata Selam
Zamanın Ötesinden
Sessizliğin Çığlığından
Fırtınanın Islığından
Gecenin Karanlığından
Hayatının Bilinmezliğinden
İyi Ve Kötünün Ötesinden
İsyan Ve Başkaldırnın Masumiyetinden
Tüm Evrene Selam Olsun.