"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Neden varolduğumu bilmiyorum,
Niçin yaşamaya devam ettiğimi de
Yok olsam diyorum,
Yapamıyorum.
Ölmeyi dahi beceremiyorum.
Korkuyorum.
Sensizliği de,
Sonsuzluğu da göze alamıyorum.

Kim olduğumu dahi bilmiyorum,
Tek bildiğim,
Ne senden önceki benim,
Ne de sendeki ben!
Sonrası,
Sonrası yok zaten.

Yorumlar

Başa Dön