ötesi yok mu
üstünde yürüdüğüm köprünün...
altımda gümbürdeyen suya
mürekkep damlatsam
köpük oluyor
sanki baloncuk sabun...
köprünün çıkış yerinde
üflüyorum bulutlara doğru
tanrı kapıyor hepsini
aldanmanın daniskası bu
oluyorum odun...
T.a
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"

ötesi yok mu
üstünde yürüdüğüm köprünün...
altımda gümbürdeyen suya
mürekkep damlatsam
köpük oluyor
sanki baloncuk sabun...
köprünün çıkış yerinde
üflüyorum bulutlara doğru
tanrı kapıyor hepsini
aldanmanın daniskası bu
oluyorum odun...
T.a