ötesi yok mu
üstünde yürüdüğüm köprünün...
altımda gümbürdeyen suya
mürekkep damlatsam
köpük oluyor
sanki baloncuk sabun...
köprünün çıkış yerinde
üflüyorum bulutlara doğru
tanrı kapıyor hepsini
aldanmanın daniskası bu
oluyorum odun...
T.a
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

ötesi yok mu
üstünde yürüdüğüm köprünün...
altımda gümbürdeyen suya
mürekkep damlatsam
köpük oluyor
sanki baloncuk sabun...
köprünün çıkış yerinde
üflüyorum bulutlara doğru
tanrı kapıyor hepsini
aldanmanın daniskası bu
oluyorum odun...
T.a