"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

yazı resim

ötesi yok mu
üstünde yürüdüğüm köprünün...
altımda gümbürdeyen suya
mürekkep damlatsam
köpük oluyor
sanki baloncuk sabun...

köprünün çıkış yerinde
üflüyorum bulutlara doğru
tanrı kapıyor hepsini
aldanmanın daniskası bu
oluyorum odun...

T.a

Yorumlar

Başa Dön