Korkuyorum...
Ya alırlarsa elimden kalemimi,
Ya kaybolursa kağıtlar birer birer...
Ne yaparım, nasıl yaşarım o zaman?
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Korkuyorum...
Ya alırlarsa elimden kalemimi,
Ya kaybolursa kağıtlar birer birer...
Ne yaparım, nasıl yaşarım o zaman?