Ne aşkı yazabiliyorum
Ne de vefasız kalpleri.
Bitap düştü yüreğim
Kırıldı yorgun kalemim.
Ne aşk var nağmelerde,
Ne de sevgiliye özlem.
Özlemim boyun büktü,
Küstü yorgun yüreğim.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Ne aşkı yazabiliyorum
Ne de vefasız kalpleri.
Bitap düştü yüreğim
Kırıldı yorgun kalemim.
Ne aşk var nağmelerde,
Ne de sevgiliye özlem.
Özlemim boyun büktü,
Küstü yorgun yüreğim.