"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Mahkum

Ey! Benim yanılgım, belki de yanlışım benim...

yazı resim

Sereserpe oturmuşum ki bir yanılgının üzerine
Ne o sallanabiliyor ağırlığımdan
Ne ben kalkabiliyorum korkumdan
Ey! Benim yanılgım, belki de yanlışım benim...
Soluksuz da bıraksam seni
Biliyorum ki tam altımdasın.

04'01

Yorumlar

Başa Dön