Sevgimek istedi canım;
Biraz sevgimek, biraz da sövgümek...
Hangisi baskın çıkarsa artık...
Elimde çiçek,
Dilimde hecek,
Biri ipimi çekecek;
Geceler hüzünle geçecek,
Sevilen seveni bilmeyecek!..
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Sevgimek istedi canım...
Sevgimek istedi canım;
Biraz sevgimek, biraz da sövgümek...
Hangisi baskın çıkarsa artık...
Elimde çiçek,
Dilimde hecek,
Biri ipimi çekecek;
Geceler hüzünle geçecek,
Sevilen seveni bilmeyecek!..