en acı verici olan denize bu kadar yakınken ona dokunamamak araya hep bir şeyler giriyor hep bir engel yüzemiyorm..çırpınıyorum çırpınıyorum ve sonunda sonsuzluğa gömülüyorum
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
nasılsa her denizin bir dibi vardır diyerek hiç düşünmeden dalmayın sonra su yüzüne çıkmak çok zor oluyor
en acı verici olan denize bu kadar yakınken ona dokunamamak araya hep bir şeyler giriyor hep bir engel yüzemiyorm..çırpınıyorum çırpınıyorum ve sonunda sonsuzluğa gömülüyorum