"Bana bir kütüphane verin ve dünyanın geri kalanını alın. Ama önce, o kütüphanenin wifi şifresini verin." - Franz Kafka"

Olurdu...

Ne kadar çabuk kabulleniyoruz,bu vazgeçilmişlikleri....

yazı resim

Olurdu,
Elbette olurdu...
Sende benim kadar isteseydin....
Direnseydin şu yaşam koşullarına.....
Küçüçük bir çaba gösterseydin..
Azıcık ödün verseydin kendinden,
Birazcık çiğneseydin gururunu,
Bak o zaman gör...
Olması imkansız diye düşündüğün şeylerin,
Nasıl olduğunu......

Yorumlar

Başa Dön