Sayılı gündür gelir, geçer.
Bu arada, ömürden gider.
Kimbilir?..
Beklerken, ömürde biter.
Ömür dediğin nedir ki?..
Bir bakmışsın,
Masal misali;
Bir varmış, bir yokmuş.
Maksat ömür tüketmekse,
O da birşekilde tükenir gider...
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
yaşamak isteyenler için, hayat çok kısadır, ayrılık ve kaprislere zaman vermemek gerekir.
Sayılı gündür gelir, geçer.
Bu arada, ömürden gider.
Kimbilir?..
Beklerken, ömürde biter.
Ömür dediğin nedir ki?..
Bir bakmışsın,
Masal misali;
Bir varmış, bir yokmuş.
Maksat ömür tüketmekse,
O da birşekilde tükenir gider...