"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Ortaokul

kısa bir öykü

yazı resim

Gözlerimi açtığımda ortaokuldaydım
Okulun ilk günüydü
Arkamı döndüğümde o oradaydı
“merhaba ben emel” dedi
“merhaba ben serdar memnun oldum” dedim büyük bir güvenle

Yorumlar

Başa Dön