yazmak güzel ,
durmak hayatın tam ortasında,
kimseye söz vermeden
almadan tek bir kelime,
ayakta durmalı insan
yıkılmadan
öylece.........
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
yazmak güzel ,
durmak hayatın tam ortasında,
kimseye söz vermeden
almadan tek bir kelime,
ayakta durmalı insan
yıkılmadan
öylece.........