Henüz gelmedik dünyaya dostlar
Henüz rahminde uyumaktayız evrenin.
Ölü gibi duruşumuz bundandır
Hâlâ göbek kordonlarıyla beslenmekteyiz devletlerin.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Henüz gelmedik dünyaya dostlar Henüz rahminde uyumaktayız evrenin.
Henüz gelmedik dünyaya dostlar
Henüz rahminde uyumaktayız evrenin.
Ölü gibi duruşumuz bundandır
Hâlâ göbek kordonlarıyla beslenmekteyiz devletlerin.