Boş bir hayâle kapılmışım,
Seni gözümde devleştirip,
Yere göğe sığdıramamışım.
Halbuki değer yokmuş senin kalbinde,
Ruhunda sevdiklerine.
Sabun köpüğü oldun bak şimdi ellerimde,
Kalbimin en ince yerinde.
Unutulmak ne acı böyle!
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Boş bir hayâle kapılmışım,
Seni gözümde devleştirip,
Yere göğe sığdıramamışım.
Halbuki değer yokmuş senin kalbinde,
Ruhunda sevdiklerine.
Sabun köpüğü oldun bak şimdi ellerimde,
Kalbimin en ince yerinde.
Unutulmak ne acı böyle!