Sokak lambalarının altında
Yazmak isterdim şiirlerimi.
Üşüyerek kendi halinde
Dans eden bedenimle.
Belki bu sayede
Sadece düşüncelerimi
Katmış olurdum.
Yazdığım şiirlere
Tuzla
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bitmeyen isteklerim
Sokak lambalarının altında
Yazmak isterdim şiirlerimi.
Üşüyerek kendi halinde
Dans eden bedenimle.
Belki bu sayede
Sadece düşüncelerimi
Katmış olurdum.
Yazdığım şiirlere
Tuzla