Dünyanın neşesi içime dolsa
Gözler toplanıp karşımda dursa
Tüm güzellikelr benim olsa
Dönüp bakma sen olmayınca
Şu duvarlar dile gelseler
Çektiklerimi bir bir deseler
Yalan dünyayı bana verseler
İnan ki istemem sen olmayınca
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Dünyanın neşesi içime dolsa
Gözler toplanıp karşımda dursa
Tüm güzellikelr benim olsa
Dönüp bakma sen olmayınca
Şu duvarlar dile gelseler
Çektiklerimi bir bir deseler
Yalan dünyayı bana verseler
İnan ki istemem sen olmayınca