Bakışlarının üçüncü kilometresinde, durakladım bu gün biraz
"Ben"i aradım düşüncelerinde; göremedim.
Acaba, hiç yok muyum sende,
Yoksa, daha mı derinlerdeyim?
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Sende de yoksam, / öyleyse neredeyim?
Bakışlarının üçüncü kilometresinde, durakladım bu gün biraz
"Ben"i aradım düşüncelerinde; göremedim.
Acaba, hiç yok muyum sende,
Yoksa, daha mı derinlerdeyim?