Ben miyim?
Güne yakın batıp,
Akşam vakti doğan,
Tersine insan
Evet ben.
Karanlığı severim
Bir de sebebini bilsem.
Sen misin ?
Gün ışığıyla uyanıp,
Akşamüzeri tükenen
Yolunda insan
Niye anlaşamadığımızı
Bir diyebilsem...
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Ben miyim?
Güne yakın batıp,
Akşam vakti doğan,
Tersine insan
Evet ben.
Karanlığı severim
Bir de sebebini bilsem.
Sen misin ?
Gün ışığıyla uyanıp,
Akşamüzeri tükenen
Yolunda insan
Niye anlaşamadığımızı
Bir diyebilsem...