"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

Sensizliğin trajedisi

yazı resim

Biliyorum, ben de varım sende
Sanki çok önceden de varmışsın gibi bende
Nasıl bir his bu tanımlayamıyorum
Öncesi neydi ve sonrası neresi bilemiyorum
Duygularım darmadağın, aklım nerde
Bilmiyorum.
Kaybettim kendimi gözlerinin derinliğinde.

Ansızın sana sarılma isteğiyle irkildiğim anlarda,
Hemen resmine bakıyor,
İçimdeki sensizliğin trajedisini böyle dindiriyorum.
O sıcak yüzünde anlam buluyorum.
Dünyanın tüm zamanlarında seninleyim
Bu denli bana işleneceğini bilemezdim
Böylesine benden hiç çıkmayacağını,
Beni böylesine tamamlayacağını,
Bilemezdim hep düşlerimde olacağını

Yorumlar

Başa Dön