Bir ateş böceğinin ışığında sevdim seni
Çıkmaza girmeden hemen önceydi
Saat bir e gelmede,elini tutmadan
O güzel gözlerin gücünü topladığında
Bana bakmadan önceydi...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bir ateş böceğinin ışığında sevdim seni
Çıkmaza girmeden hemen önceydi
Saat bir e gelmede,elini tutmadan
O güzel gözlerin gücünü topladığında
Bana bakmadan önceydi...