Biz başka yüreklerce, gözlerce
incitilen yaralı kelebekler
Önce aşka sevgiye dair
korkularımızı yenmeyi
Sonra incitmeden ,kırıp dökmeden
Öpüşüp, sevişmenin tadını öğrendik
Kalplerimiz ve bedenlerimizde...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Biz başka yüreklerce, gözlerce
incitilen yaralı kelebekler
Önce aşka sevgiye dair
korkularımızı yenmeyi
Sonra incitmeden ,kırıp dökmeden
Öpüşüp, sevişmenin tadını öğrendik
Kalplerimiz ve bedenlerimizde...