"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

sevgiden ...

his, düşünce... / düşünce ağlama :)

yazı resim

Sevgiden ırak,
yalnız yaşamaya çalışmak:
direnmek hayata
belki bir umut var dercesine:
ama yok olup yiten
hayallerle tükenişini de izleyerek
yaşamak....

Yorumlar

Başa Dön