"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Sevişiyorlardı!

benden haberleri yoktu! sevişirken.

yazı resim

SEVİŞİYORLARDI...

Yazdan kalma bir kasım gecesiydi o gece ,
Koca şehir,
Derin bir uykuya dalmış yorgunluktan.
Bir ben uykusuz, birde şehvet yüklü deniz!
Ha! birde dalgaların kollarında sevişen mehtap,
Sessiz çığlıklarla alemdeyken onlar
Med-cezir sarhoşluğuyla!
Öksürüğümle son buldu sevişmeleri,
Şafak sökerken gözlerimde.

Yorumlar

Başa Dön