Şiir yazmak bende
konuşma enerjisindedir
çok şiir yazmıyorsam şayet
çok konuşmayı sevmediğimdendir !
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Şiir yazmak bende
konuşma enerjisindedir
çok şiir yazmıyorsam şayet
çok konuşmayı sevmediğimdendir !