"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Sokak Kedisi

\*Orhan Veli şiirinden esinlenmiştir

yazı resim

Uyuşuyorduk,
Aynıydı yollarımız;
Sen de sokak kedisiydin,
Bende
ve bir sonbaharda değiştin beni
Ciğercinin o şişman kedisine!...

Yorumlar

Başa Dön