"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

EN ÇOK UNUTMAYI SEVERDİ,
UNUTTU ONU,
EN ÇOK SEVDİĞİ BEN OLDUM.

BENSE BENİ SEVMEZDİM ONUN GİBİ.
HATTA NEFRET EDERDİM.
UNUTMAYA GİDİŞLERİMDE
BENİM YERİME,
HATIRLANANLARLA KUCAKLAŞIRDIM...
...

Yorumlar

Başa Dön