olmazdı;
olmadı zaten...
tatlı bir hayaldi,
sonu da gelmedi...
şimdi dön günlük hayatına...
bir anlık kızgınlıkla çıkmıştı ağzımdan
sana şeytan dediğim için üzgünüm,
sen, evlendiğin için üzüelme!..
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
olmazdı;
olmadı zaten...
tatlı bir hayaldi,
sonu da gelmedi...
şimdi dön günlük hayatına...
bir anlık kızgınlıkla çıkmıştı ağzımdan
sana şeytan dediğim için üzgünüm,
sen, evlendiğin için üzüelme!..