"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

yazı resim

]
Şiirle
Uğraştığımı bilen dostlar

Neden
Kitap bastırmadığımı sorar

Yazdıklarımı
Paylaşmak istediğim
Kimi yakın arkadaşlarım

Şiirlerimi
Okuyacak zaman
Bulamıyorsa eğer

Kitap
Bastırmış olmak
Neye yarar

Cemalettin Atagan: 11 Aralık 09 / Kızlarağası Konağı

Yorumlar

Başa Dön