"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

uzun uzun seni düşümdüm
nasıl şeyse
kısa bir saate düştüm
dedim ki
aslında ben seni
bütün saatleri geçip
şurama gömdüm!..

sevgilimmm
istediğin kadar diriyim de
istediğin kadar seni seviyorum de
işlemez bana
artık ölüsün!..

:)

t.a

Yorumlar

Başa Dön