"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

yazmak geliyo içimden

gönlümdekilerini sehere yığmak

sevdam yer etmiyosa kabımdan

sızmak istiyo kalbimin en mutsuz yumağından

güller getirsem safağın 4 den

firar etsem kalbimin en mutsuz yumağından

ne kaderden ne ölümden

güvercinlere söylesem tırsmadığımdan

sızmak istiyo kalbim inadımdan

.

Yorumlar

Başa Dön