Sen yoksun..
Ben yokum..
Kimse yok zaten...
Yoktan varolduk senle,
Sonra yok olduk sessizce...
Yokluktan yokluğa
Beraberce...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Sen Yoksun...
Sen yoksun..
Ben yokum..
Kimse yok zaten...
Yoktan varolduk senle,
Sonra yok olduk sessizce...
Yokluktan yokluğa
Beraberce...