"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

nida

Gölge

Aldığın nefesi bol mu sandın / Gördüğün serap suya mı kandın

Basmahane

Bir sarhoşun oltasının / Sarhoş sinek iğnesinde / Gökyüzüne doğru

Amerikaya Selam

resim dersinde çizerdim hep dağları / bir çeşme bir de akan nehir olurdu

Boş Odalar

Hüzün damlamakta, / Çay bardakları dizili, / Eğrelti raflardan.

Başa Dön