Savaşa Tamam mı Devam mı?
Yıllardır bu topraklar üzerinde bir sürü insanın kanı döküldü. Boşuna dememişler mezopotamyada kavga tarihle yaşıt diye. Yıl 2009 kavga Türkiye'de. Bu da bizim şansımız.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"