"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Her şeye değdi / Biliyor musun? / Seni görmek
gizemli, sevecen,
sıradan bir insan işte
özlem, hasret, tutku ve sevda
her yazardan alınacak şeyler olduğuna inanıyorum
yok