"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

M. Mustafa Uslu

Bela - Yı Aşk

.................................Olsaydı bendeki gam Ferhad-ı mübtelâda / .........................................Bir âh ile verirdi bin Bî-sütûn’u bâda

Başa Dön