"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
hayatın zorluklarından güç alırım.şu hayatta hiç birşeye pes etmeye deymez.kendimi gelitiriyorum.ilerde kuvetli bir yazar olmak hayalim.