Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Giden sevgiliniz mi.Yada bir ölümlü mü? kainata sesi bile kalmayan. Gideni hatırlamayız. Çünkü bir gram eksikliğinde tonlarca ağırlık yükler sırtımıza.Ben küçük silüetler görüyorum.Çocukluğundan genç kızlığa çıkan yüzlerde.Giden hüsranlar oluyor,deneme yanılmalar ve hatta pişmanlıklar.Giden en çok bir kadına yakışıyor ayrıca. Üzülüyorum gidene gitti diye ama bir ölçüde de kalıcı eserler bıraktığı için bu kokuşmuş dünya ya seviniyorum. Giden bir şeyler katar hep aslında.Gittiği yere değil,bıraktığı yere izler katar.Suretlere çizgiler katar ve ne tecrübeler.Bu yüzden de değerlidir giden.Ölçüsü olmaz,serveti paha biçilmez. Suretlere bakıyorum.İnsan suretlerine,kendime bakıyorum,ve hatta bir kediye.Hep bir şeyler gitmiş.kalanlar iki kelime etmez.Ve hatta kalanlar,kalmak istediği içinde değil,öylesine kaldığı için duruyor kendinde. Giden hep son sözü koyar ve aslında yok olmaz kalan içinde.Gidenin ne olduğu da önemli değil ne götürdüğü sinsice. Bir yorgunluk görüyorum suretlerde öylesin yapışmış kalmış,ayıp desem,ayıp değil yakışıyor kendine. Giden kalanı büyütüyor.Giden zaten büyümüş içinden kalanı çıkarıyor belkide.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © erdal divriklioğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |