Kanatları olanlar için uçurum diye bir şey yoktur
Çünkü kanatları olanların uçurumları olmaz,
Uçurumlar kanatları olmayanlar içindir.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Kanatları olanlar için uçurum diye bir şey yoktur
Çünkü kanatları olanların uçurumları olmaz,
Uçurumlar kanatları olmayanlar içindir.