"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

yazı resim

eski zamanlardı, çok geçti üstünden,
mumla aydınlandığımız gecelerdi,
öyle diyerek avunduk maziyle,
sevdaları kuma gömdük elimizle.

komşu kızına bakmak ayıptı o zamanlar,
gizli saklıydı sevdalanmak,
veremden ölen vardı aşkından,
sonra anlaşıldı sevdası, mektuplarından.

dayım anlatırdı, aracı varmış eskiden,
mektuplar, çiçekler, onunla gidermiş,
ve beyaz mendil arasında gelirmiş cevabı,
o sevdalar eskidenmiş, eskiden!

Yorumlar

Başa Dön