Duvara bir şair astım
İpini kendi boynuma
Şeytana uydum
Mahkeme kurdum
Yetmedi, kalemi kırdım
Şaire kıydım
Günahı vebali
Benim boynuma...

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
idam

Duvara bir şair astım
İpini kendi boynuma
Şeytana uydum
Mahkeme kurdum
Yetmedi, kalemi kırdım
Şaire kıydım
Günahı vebali
Benim boynuma...