"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
İnsan bazen kalın bir çizgi çekmek ister yaşadıklarına. Yüreğine çöken hüzün karasını ağartmak için emek ve zaman harcamak istemez. Buruştup geçmişi, savurup atmak ister avuçlarının arasından geri dönmemecesine. Yeniden başlamak, farklı bir yerde, başka insanlarla, bambaşka bir düzen kurmak hayalini düşleyen pek çok insan aksine çakılıkalır hayallerinin üstüne. Önemli olan kendi enkazınızın farkındalığında olmanız gerisi mühim değil. Çoğu zaman çarenin kendimizde olduğunu unutuveririz. Başkalarını değiştirmenin zorluğuna karşın benliğimize, bilinçlendiğimiz andan itibaren kimliğimiz gibi taşıdığımız karakterimize, huyumuza suyumuza ulaşmak daha kolaydır. Değişmekten korkmamak belki de özlediğimiz insanla kavuşmak kadar huzur vericidir. Özümüze özeleştiride bulunmayı denediğimiz ve dinlediğimiz anda içsel dönüşüm usuldan sokulur düşüncelerimize. Beyaz örtü değil kar beyazı bir sayfa çıkaralım önümüze bir de kalem. Nefret, kin, öfke, uğradığımız haksızlıklar, haketmediklerimize daldıralım yürek kaşığımızı, içimize sinmese de dökelim kelimelere, akıtalım satırlara, bulaşsın varsın izi çıksın altına yeter ki boşaltın cümlelere haykırışlarınızı. Yazmak bir kazan dolusu boşalmaktır. Hani şu dilimize doladığımız "kafamın içi kazan gibi" sözünün musluğunu sonuna kadar açmaktır. Kalın sağlıcakla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |