Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
biliyorsunuz daha önce pırasa üzerine manifesto yapmıştım!..okuyan oldu ise hatırlar,okumayanlar ise kaçırmış olur... kaçırın valla,bana dönün hepiniz!..aklı olan kaçırıyor zaten...ya da aklı olanı kaçırtıyorlar!..akıl ne yapsın,bunca sıkıntının,bunca derdin içinde!..elbette kaçacak,bir yerlere gidecek,rahatlayacak,dinlenip dizginlenecek,sonra geri dönecek!..geri dönmezse eğer,yandık efendim,yandık!..akılsız kulu ne ederler,Osman’ın külliyesine tıkarlar de mi!..tıkıldık olduk zaten de,Osman’a mazhar olamadık henüz!.. Osman köprü olmuş,yatmış deniz üstüne!.. paraları toplar,koyar şeyimin şeyine!.. oh haaa...patlıcan dedim,pırasa dedim,gittim nerenin neresine!..anlaşıldığı üzere,sıyırtmışım kafayı desenize!..ben bilmez miyim,dediniz bile!.. neyse,gelelim patlıcana!..mor patlıcana!..ah rengine yandığım patlıcan,niye pahalandınız böyle!..daha üç beş ay önce üç beş liraydı kilonuz,şimdi olmuş üç katı!.iyi de maaşım üç katına çıkmadı ki,nasıl alacağım seni,nasıl koyacağım tencere içine!..dedim de,gittim pazara,patlıcanlar bana bakar,ben patlıcanlara...bayağı bakıştım patlıcanlarla derken canım çekti nedense!..özledim herhalde!.. ne demişti Birhan Keskin: “Sevgilim sabahın erkenini sever” ben de patlıcanın uzununu severim dedim,eğildim tezgahın üstüne..üç tane ince uzun patlıcan seçtim...kaç lira dedim,altı lira dedi tezgahtar...tanesi iki lira yani!..gülünü seven dikenine katlanırmış ya,patlıcanı sevince parasına da katlandım...katlana katlana yollandım eve!.. evde üç kişiyiz üç patlıcanı yiyip deveye döneceğiz size ne kime ne!.. :))
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |