Senin gelişin nevbaharın gelişini anımsatır,
aşkınla örülü kalbime...
🌷🍃🌿🍀🌼🌺🍃🌱🌿💐🥀🍀🌷🌼

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Senin gelişin nevbaharın gelişini anımsatır,
aşkınla örülü kalbime...
🌷🍃🌿🍀🌼🌺🍃🌱🌿💐🥀🍀🌷🌼