bin yıl
önce
öldüm
ben
kimse
kalmadı
bizden
gölgelik
selviler
duruyor mu
tepemizde
yıldızlar
söndü mü
parıldıyorlar mı
barıştınız mı
yoksa
öldürüp
duruyor musun
birbirinizi
hiç utanmadan
hâlâ
boğaz
boğaza...
üç kuruşa
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
.

bin yıl
önce
öldüm
ben
kimse
kalmadı
bizden
gölgelik
selviler
duruyor mu
tepemizde
yıldızlar
söndü mü
parıldıyorlar mı
barıştınız mı
yoksa
öldürüp
duruyor musun
birbirinizi
hiç utanmadan
hâlâ
boğaz
boğaza...
üç kuruşa