ne
güzel bir
sessizlik
sâdece
fısıltılar
var telaşlı
rüzgârın
seslendirdiği
yaprak
misâli
titreyen
kimse
suçlanmadı
daha
biraz
sonra
ortalık
çığlık
çığlığa...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

ne
güzel bir
sessizlik
sâdece
fısıltılar
var telaşlı
rüzgârın
seslendirdiği
yaprak
misâli
titreyen
kimse
suçlanmadı
daha
biraz
sonra
ortalık
çığlık
çığlığa...