etrâfında
döne
döne
uzağından
yakınından
bâzen de
teğet geçip
kıyısından
köşesinden
o
karadeliğe
düşmemek
hayret
sayılı
mı
vakitli
mi
gördün
her
hâlimizi
kaç kere
daha
dönmemiz
gerek
bu kara
çukurun
etrâfında
sana
kavuşmaya...
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

etrâfında
döne
döne
uzağından
yakınından
bâzen de
teğet geçip
kıyısından
köşesinden
o
karadeliğe
düşmemek
hayret
sayılı
mı
vakitli
mi
gördün
her
hâlimizi
kaç kere
daha
dönmemiz
gerek
bu kara
çukurun
etrâfında
sana
kavuşmaya...