"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"

yazı resim

hissedebiliyo
musun
yalnızlığı

ı
ıh

doğdun
çünkü

hissedebiliyo
musun
yalnızlığı

ı
ıh

gençsin
çünkü

de
dedikleri
gibi

öyle bir
geçer
zaman ki.

ya
şimdi..

iliklerime
kadar...

Yorumlar

Başa Dön