hissedebiliyo
musun
yalnızlığı
ı
ıh
doğdun
çünkü
hissedebiliyo
musun
yalnızlığı
ı
ıh
gençsin
çünkü
de
dedikleri
gibi
öyle bir
geçer
zaman ki.
ya
şimdi..
iliklerime
kadar...
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
.

hissedebiliyo
musun
yalnızlığı
ı
ıh
doğdun
çünkü
hissedebiliyo
musun
yalnızlığı
ı
ıh
gençsin
çünkü
de
dedikleri
gibi
öyle bir
geçer
zaman ki.
ya
şimdi..
iliklerime
kadar...