zevkten
öldüm
bir
odada .
göz açıp
kapayana
pişmanlıktan
işkence çektirdim
kendi kendime
sonsuza dek
diğer odada...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
.

zevkten
öldüm
bir
odada .
göz açıp
kapayana
pişmanlıktan
işkence çektirdim
kendi kendime
sonsuza dek
diğer odada...