Gecenin matemine sürdüm ben yüzümü,
Solgun ,ıslak bir hüzün serpti üstüme hayat!
Yas varken,bu bahar düğünü de kimin?
İçimdeki cenazeyi şimdi kim kaldıracak???

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Hayatı sınamak zor vesselam,hayat sınıyor her zaman....

Gecenin matemine sürdüm ben yüzümü,
Solgun ,ıslak bir hüzün serpti üstüme hayat!
Yas varken,bu bahar düğünü de kimin?
İçimdeki cenazeyi şimdi kim kaldıracak???