"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Gece

Hayatı sınamak zor vesselam,hayat sınıyor her zaman....

yazı resim

Gecenin matemine sürdüm ben yüzümü,
Solgun ,ıslak bir hüzün serpti üstüme hayat!
Yas varken,bu bahar düğünü de kimin?
İçimdeki cenazeyi şimdi kim kaldıracak???

Yorumlar

Başa Dön